Kiwi!

Hahei
Saavuttiin Aucklandiin joskus päivällä, ja päätettiin jo kattella ravintoloita illaksi. Kun oltiin rantaa kierrelty, levähdettiin hetki hotellilla ja mentiin syömään italialaiseen ravintolaan. Italialaiset ovat varsinaisia huijareita. Laittavat ikkunapöytiin "varattu" kyltin, ja päättävät itse kenet haluavat niihin päästää. Näitä näkyi illan aikana monta. seurueita tuli ja meni, mutta heti kun porukka lähtee, laitetaan "varattu" kyltti takaisn. Muuten paikka oli kiva ja satama näköala.

Päätettiin lähtee ajamaan aamulla Hobittilaan, ja katsoa sitten että missä nukkuu.

Ajettiin siis aamulla hobittilaan, ja kysyttiin että mitäs... "varata netistä liput ja tälle päivälle kaikki on varattu"

Okei, mites huomenna?

Koko päivä varattu

MITÄ!!

Ostin siis katalle tuliaisen kuten olin luvannut (Muki muuten maksaa vähemmän kuin avaimenperä) ja lähettiin menee. Se ainoa "Must see" jäi sitten näkemättä perkele.
Noh, syy tulla seelantiin uudestaan.
Auckland
Pettyneenä päätettiin sitten vielä samana päivänä Catethral Coven suuntaan. jäimme yöksi Whangamatalle (nimet kuulostaa hawaiilaisilta), ja menimme Covelle sitten seuraavana päivänä. Saimme kaupungin viimeisen majapaikan, joka oli Bed and brakefast, ja sekin oli peruutuspaikka. Eli meinasi käydä pikkusen ohrasesti.

Aamulla käytiin Catethral Covella, jonne oli pikkusen kävelymatkaa, ja ylä-ja alamäkiä, mutta selvisin hengissä ja oli kaunista.
Catethral Cove

Sen jälkeen ajoimme Aucklandiin, ja oli todella vaikea löytää ruokapaikkaa, kun kaikki oli kiinni. Löysimme juuri yhden, ja itse otin pihvin,  mutta se oli surkeinta mitä ikinä syöny. Pyysin mediumin, mutta se olikin paistettu täysin kuivaksi, ja oli täysin syömäkelvotonta.
Aucklandissa meillä oli taas hotelli hyvällä sijainnilla, ja kierreltiin rantaa. Illalla kävimme sitten vielä rannassa syömässä.

Pohjois-saaren, kuten lähinnä muunkin seelannin reissu oli lähinnä maisemien katselua. Ja maisemat olikin huikeat!