Syksyn odotusta!

Mulla ei ole mitään varsinaista syytä odottaa syksyä. Minä vain pidän siitä ja syysvaatteista. Tilasin WISH  verkkokaupasta syksyä/talvea ajatellen (kerrankin olen ajoissa) mekon, lämpimät (toivottavasti) lenginssit sekä UGG:it (ei tietenkään aitoja. Minusta on vaikea löytää kivoja UGG:eja mutta nytpä löysin joten tilaukseen lähti) Mekkoa saa myös mustana ja khakin värisenä. Itse otin viininpunaisen. Miten liekään sopii punaisiin hiuksiin?




Kävin Marian kanssa yhtenä päivänä lintsillä kun helteet tuli. No, oli aivan hirveesti porukkaa ja jonottaa sai ihan mukavan ajan. ekalla kerralla hurjakurussa en kastunut ollenkaan, ja vonkaputoukseen ei edes päästy kun meni huollon takia kiinni aikasemmin. Muuten meillä oli marian kanssa aika mässäily päivä. Jätskiä, hattaraa,hodari, makkaraperunat/kierreranskikset, ja illalla vielä katuruokaa. siipiä, ribsejä ja ranskalaisia... Koska inoissaan säntäiltiin kaverin kanssa laitteesta toiseen niin kuvien näppäily muualla kuin maailmanpyörässä jäi vähiin. Aivan kamalaa kun huomaa tulleensa "muka vanhaksi" ja kaikki se pyöriminen ottaa päästä. Onko pakko kasvaa??

Uus läppäri on hankittu ja se odottelee mua nyt Malesiassa joten kunhan saan uuden koneen niin bloggailu helpottuu.

Päässä on pyöriny remontointi ja mitä sitten kun mun nykyinen sopimus loppuu. Hain kuudetta kertaa Espooseen töihin. Niin haluaisin sen. Ainoa vaan että ei ole ennestään tuttu ohjelmisto mutta se on kuulemma helppo oppia. Sama haastattelija on ollut aina, ja joka kerta sitä jännitän. Espoossa olisi lähellä fitness24seven, joka on halpa, pääsee kaikkiin yrityksen saleihin + ryhmäliikunta kuuluu hintaan. Naisille on oma puoli, mitä minä ainakin arvostan. Espoossa olisi myös (kai) uima-halli lähellä joka kuuluu työpaikan etuuksiin.

Pomo palaa ensiviikolla lomalta ja pitää kysyä että "tuleeko se äitiyslomalainen heti vuoden vaihteessa takaisin vai olisiko mahdollisuus jatkaa" Oli vastaus mikä hyvänsä, niin isi on jo lähes varannut mulle lentoliput toiselle puolelle maapalloa. Ongelmaksi tulee jos pääsen Espooseen ja aloitan siellä  ennen vuoden vaihdetta. Liput kun hankitaan nykyisten lomien tiedossa, eli 3 viikko ennen uutta vuotta (15 pv palkallista lomaa) Jos isi kuulee että hain Espooseen, siirtäisi hän lentojen ostoa ja ehkä lomaaki. Mutta mun on ihan tosi pakko päästä vähäksi aikaa pois suomesta. Oon sen ansainnut. Oon ollu yleisesti nyt pari päivää suhteellisen hyvällä tuulella, vaikka joka päivä on hetkiä millon mieli on vähän harmaampi enkä vain jaksa. Tämän hetken joulun suunnitelma on lähteä 10.12 illalla singaporeen, ollaan siellä pari yötä isän kanssa (isä tulee vastaan) ja lennetään sieltä suoraan Melbourneen-Sydneyyn jossa ollaan yhteensä viikon (juu tiedän. aika vähän aikaa minkäs teet) ja Uudessa-Seelannissa vuokrataan auto ja sinnekkin varattu aikaa viikko. Sen jälkeen 2 viikkoa Kuala Lumpurissa lepäilemässä.


Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.