Lätkää ja chillailuu.

Heipparallaa!!! Mites teillä on loma mennyt vai onko teillä ollut lomaa ollenkaan??? Ite olen viettänyt loman nuhasena toisen nuhanenän kanssa. Mikäs sen kivempaa kuin 2 kipeetä hilluu yhessä?? Olen myös varmaan nauranut enemmän kuin yhteensä 4kuukauteen. Torstaina menin Katalle. Käytiin syömässä läheisessä grillissä ja sitten katsottiin (elämäni ensinmäinen kokonainen) lätkä matsi Suomi-USA (GO SUOMI). Matsin jälkeen katoimme vikan TSH:n . Menimme sitten kahdelta nukkumaan. Perjantaina sitten kävimme katan kanssa Malmilla kirpputorilla. Löysin täydellisen farkkutakin mutta oli yhden koon liian pieni ja hintaa oli 20€ joten en ostanu. Kata löysi nahkatakin mikä tarkoitti sitä että minä sain katan vanhan Malesiasta ostetun takin :)(jeii). Illalla menimme isäni luo yöks. Pelasimme minä, kata ja isäni kanssa cluedo DVD:tä. Isi tietenkin voitti. Isi oli käynyt SuomiUsa pelissä ja oli tuonut minulle leijona huivin <3<3<3 Illalla kävimme vielä ihanan lämpimässä porekylvyssä<3 tosin selkäporeet ei toiminut. Juttelimme ensivuoden luokkakokousta jo pohdittiin ketkä tulee. Varmaan lähes kaikki tulee. Itse odotan sitä innolla ja kauhulla. Lauantaina kävimme sitten vain ulkona kävelemässä ja ostettiin jäätelöt, isi oli tehny pihvejä mutta en jaksanu syödä kaikkee. Ruuan jälkeen katottiin sitte Suomi-Venäjä ja kyllähän se niin oli että häviö 6-2. Isi oli ostanut meille yhteisen BJ jätskin joka laitettiin puoliks ja kumpikaan ei jaksanut syödä omaansa. Isäni söi oman jätskinsä lisäksi myös meidän molempien. pelasimme mini bilistä ja sitten Kata lähti kotiin. Huomenna olisi sitten mummin 75w synttärit ja äidin veli vie meidät syömään Tuomarinkylän kartanolle. Tajusin eilen että mulla saattaa olla stressiä koulun suhteen. Olen viimeviikon ollut niin väsynyt. Mutta onneksi on enään 2vko jäljellä. Ja valitettavasti läppärin laturi sanoi kaput ja uusi tulee viikonpäästä joten en saa vielä laitettu kuvia. Ja pahoittelen jos tekstissä on kirjotus virheitä. Kirjotan isäni iPadilla ja sormi välillä lipsuu väärään. Tänään ylittyi myös 1000 kävijän raja. Blogi ollut pystyssä lokakuusta lähtien. Eniten olen innoissani siitä että tämä kuukausi ylittää myös ES-päivä kuukauden kävijämäärän :):) Hyvää kesän jatkoa.

Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.