Sitä sun tätä!


Heipparallaa. Tästä piti tulla eka musa postaus mutta ei sitten tulekkaan. Viimeviikolla oli hammaslääkäri joka vaan nopee vilkas (5min) ja sitten anto ajan oikojalle (ihanaa. synttäreiden jälkeisenä päivänä ja hiihtolomalla olisiko ollut 9.30? ei sitten voinut yhtään aikasempaa aikaa antaa. Mutta en viitsinyt panna vastaan kun sanoin jo että ei klo 9. ja jos siellä on ruuhkaa myöhemmin.) Että kiva synttärilahja. Hirvittää että mitä minun suuhuni päätetään pistää tai mitä muuta tehdään. Eilen kävin aamupäivällä Katan kanssa kaupungilla ja yritin kattoa onko Monkissa minulle jtn vaatteita kun sain 50e lahjakortin. Mitään en löytänyt. 5 sovitin mutta kaikissa joko malli tai tyyli ei sopinut minulle. H&M:st löysin toppaliivin. Siellä oli myös ihani ruutupaitoja, sekä farkkutakkeja. Miksi kevät vatteita pitää nyt myydä? Juurihan ostin talvea vartan lämpimiä vaatteitä. H&M:s oli myös aivan ihanat siniset  korkkarit.<3
Sitten vähän lisää Malesia ostoksia. Olin unohtanut muutamat korut mutta pistän ne nyt tähän mukaan. Huomenna menemme luokan kanssa Maanmittauslaitokselle. Normaalisti koulu alkaisi klo 10 mutta nyt pasilassa pitää olla klo 7.50 eli aikasin pitää lähteä. Huoh! Onneks tiistaina on hyvitykseksi 10 aamu ja perjantaina 9 aamu koska osa luokasta ei ole tehnyt tietokoneen A-ajokorttia. Puolet luokasta on tehnyt sen joten niillä ei ole sitten perjantaisin ollenkaan koulua, sitten on ne jotka ei ole suorittanut siitä mitään ja sitten olen minä, joka olen suorittanut siitä osan koska olen tehny @-ajokortin jotka on samat mitä A-kortissa mutta A-kortissa on enemmän vaiheita kun @-kortissa. Toivottavasti saan sitten edes liikunnasta vapaata koska en pidä liikunnasta. Lisää tietokoneajokorteista muuten saa osoitteesta tieke.fi. Ajattelin jokupäivä tehdä kirjapostauksen.     Pistän kirjoja mitä olen viimeaikoina lukenut/parhaimmat ja takakansi tekstin ja mahdollisesti oman arvioinnin. Pressanvaalit menossa telkkarissa. Tuskin kukaan lukee tätä juuri tänään joten niinpä kysyn mitä mieltä olette uudesta Presidentistä? Kenet olisitte halunnut? Hyvät illanjatkot kaikille.

Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.