#Painonpudotus 3.4.2016


Tässä olisi se lähtöpaino ja eka tavoite olisi pudottaa se 10kg, niin olisin siinä alkuperäisessä painossa. Sen jälkeen jos suinkin onnistuu niin laihtua 45 kiloon. Mutta jos nyt ensin pääsiisn 55 kiloon niin oon tyytyväinen.

Tässä vaiheessa haluaisin muistuttaa, että netin painoindeksit ovat suuntaa antavia ja tiedän että 55 kiloisena olin juuri normaali painoisen puolella. Mutta ihmisten ruumiinrakenteet ovat erilaiset. Siinä missä saman pituisen 65kg ei näytä vartalolla ollenkaan niin paljolta mutta minulla se on. 

Leikittelin ajatuksella (kunhan olen onnistunut laihtumaan) kun selailin extempore siniselle hameelle ideoita miten näin lihoneena voisin hameen pukea näin että Seppälä etsii jatkuvasti malleja. Leikittelin ajatuksella että voisin hoikka jalkaisena tulevaisuudessa kunhan vatsaakin saatu pienennettyä, niin kokeilla laittaa hakemusta.

Itseäni mietityttää vain, vaikka kuin kivalta mallina olo kuulostaakin, niin uskallanko? Olen tavallaan aika ujo ja arka ihminen (vaikka eräs tuttu sanoi että olin koulun ulkomaanreissulla aika puhelias mutta laitan sen alkoholin piikkiin.) Osaanko poseerata? En ole asukuviakaan ottanut kun ei ole kuvaajaa ja vaatteet on välillä mitä sattuu. Ja nyt kun olen lihonut ja housutkaan ei mene jalkaan joten pukeutuminen ei ole edes ihan niin kivaa enään.

En tiedä menenkö vielä heti huomenna työpaikan salille, mutta koitan päästä aloittelemaan kuntoilu (kotona ja töissä salilla)

Tällähetkellä saat lahjoittaa mulle isot tsempit sekä motivaatiota sillä niitä todellakin tarvitaan. Matkasta ei tuu helppo, mutta olisin tyytyväinen jos farkut menisi syksyllä jalkaan (eli 55kg) kesän voin hillua mekoissa, lenginsseissä ja kangas-, sekä "one size" shortseissa

Mielialanikin oli aikoinaan parempi (vai kuvittelinko vain ja elin omassa kuplassani) kun olin hoikempi.

Eli tsempit ja motivaatiot/inspiraatiot tänne ja lenkkiseurakaan tälle ujohkolle  S ja R vikaselle ja aavistuksen huonokuuloiselle ei olisi pahitteeksi. (Niin ja tästä tuli myös mieleen että olisi kiva tehä myös videoita mutta aiheet ja rohkeus siihen vähän puuttuu)

Mikäli et seuraa mua vielä SnapChatissa (@Sassuliiini) snappaa alla oleva kuva, niin se lisää sut automaattisesti mun seuraajaks!


Huomenna se olis paluu arkeen, pitäisi olla jo nukkumassa enkä saanut siivottua tai levättyä ihan niin paljoa kuin oli tarkoitus. Toivottavasti selviän viikon elossa niin olisi taas viikonloppu.

Niin ja tosiaan, jos seuraisit mua jo snapissa, tietäisit että olen aloitellut Riikan reissusta kirjottamisen ja kuvien muokkaamisen. Joten Stay Tuned!

(Ps. otsikkoon meinasi eka tulla 2012 sitten 2014 ja sitten vasta 2016. Oon pikkusen jäljessä?)

2 kommenttia

  1. Tsemppiä!mulla oli suht sama lähtö paino, nyt -5kg viidessä viikossa Cellreset aineenvaihdunta ohjelman avulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Täytyypä googlaa tuo Cellreset :) Tsemppiä sinnekkin painonpudotukseen.

      Poista

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.