Koska kuvankäsittely ei toimi...

Portobello/
Dunedi

Ja mä nyt haluan jotain moikata ja mulla on vielä paljon tekstiä tekemättä Uudesta-Seelannista, mut jos saisin osan jo ulos mutta ei. Jos kone ei taho, niin sitten ei taho...

GIMP ei multa oikeen suju. Eka meni että löysin missä kuvan kokoa muutetaan, sitten meni että tajusin minne helkkarissa tää kuvan edes tallentaa (niin, ja pelkästään se kuvan tuonti macbookissa) ja sitten kun luulin että kaikki on fine, ja oon lisäämässä niitä blogiin "Tiedoston täytyy olla kuva tai video muotoa" Eli meni johonkin ihan random muotoon, jota bloggeri ei sitten tue.

Sitten oon käyttäny PIXLR:iä, joka on online-kuvanmuokkaus, mutta liekö syy verkosta, että se ei vaan tallenna sitä uutta kuvaa.
Toki voisin laittaa kuvat hieman pienenmpänä, mutta katotaan josko nyt saataisiin ne kuvat oikeaan kokoon ja tänne blogiin.

Pidin auringonotto päivän, ja yllätys yllätys paloin naamasta suht pahasti, että en usko että se helpolla rusketukseks muuttuu...

Alakerrassa on konditoria, ja siellä oli "Absolute chocolate"-suklaa kakku, ja olihan mun pakko sitä testaa, ja ai että se vei mun kielen mennessään, ja janosin lisää... Noh, ens kerralla sitten.

7 päivä, malesiaankin saapui Netflix, mutta valikoima ainakin vielä hieman rajallinen, sekä joistain puuttuu suomenkieliset tekstitykset. Mutta silti kiva, että se nyt vihdoin on täällä.

Myös suuren suuri shoppailu postauskin on tulossa, mikäli saan vanhempia postauksia valmiiksi, ja kuvankäsittelyt toimimaan. Ja voin luvata, että ostelin kyllä enemmän kuin tarpeeksi, ja hirvittää meneekö ylipainoksi. Onneksi Finnairin painoraja on 23kg

Semmoset kuulumiset tältäerään.

Mitäs teille kuuluu? Mites joulu ja uusi-vuosi teillä meni?

Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.