Let It Go!

Olin kirjottanu kilometrin pitusen tekstin, joka oli kirjoitettu osaksi kirjeeksi yhdelle tietylle. mutta en sitä julkaisekkaan. Sen verran kuitenkin että...

Olen nyt ainakin suurimmaksi osaksi OK asian kanssa,(aikaa siinä menikin. Tuntellinen hönö kun olen) ja toivottavasti olet oikeasti onnellinen, vaikka minä en siihen ikinä kuulunutkaan. Kiitos kaikesta tuesta ja piristämisestä ja anteeksi känkkäränkkäyteni ja huono asenteeni...

Uudesta vuodesta vielä sen verran (thanks for asking!), että se meni leffoja katsellessa ja Bel Airin Prinssiä katellessa (Oli muuten ilmestynyt NetFlixiin 6 kautta <3 Jeii!!)  ja pää täynnä räkää.. Facen suljin, illaks, ja seuraavaksi päiväksi. Jaksanu kattella muiden UV päivityksiä.

No ehkä hyvällä tuurilla tää vuos vois olla ihan jeeskin. 2014 yllätti, joten who know, mitä 2015 tuo tullessaan. toivottavasti osittain samaa kuin edellisenäkin...

Loppuun vielä parin leffan inspiroimat (jotka sopii tähän hetkeen) Frozenin Let It Go! (Varmaan sanomattakin selvää, kuinka ihana tunne olla taas hyvällä tuulella ja päästä irti menneestä <3) ja kappale, mikä mun pitäisi yrittää aina muistaa, eli Bruno Marsin Just The Way You Are. Vika on sitten David Guettan Titanium, ja molemmat kappaleet saanu inspiraation Pitch Perfectistä...







Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.