Hiljaiseloa!

Heipsan!  Pahoittelut että en oo kirjotellu viimeaikoina enkä varmaan oikein tulekkaan ennenkuin olen saanut opiskelut pois alta. Meillä pitäisi olla kaikki hommat valmiina 4.4 ja jos ei ole niin joustoaikaa viikko eli 11.4 asti. Ja itellä iski oikeastaan paniikki erään työn kanssa. Katotaan. En todellakaan tiedä mitä sanon vanhemmille jos en valmistu nyt.

Myös univaje on hieman hankaloittanut opiskelua koska olen iltaisin jäänyt jumiin juttelemaan erään kaverin kanssa. Hups! Sillekkin pitäisi ainakin tiettyinä päivinä laittaa piste ja mennä ajoissa nukkumaan että jaksan tehdä ylitöitä ja saada hommat valmiiksi. Olen siis viimeaikoina jutellut aika syvällisiä ihmisen jos toisenkin kanssa... Miettinyt omaa peruskoulu aikaa ja pohtinut omaa elämääni ja käyttäytymistä.... Avannut elämääni ja fiiliksiä hyvinkin paljon, mikä on auttanut hieman parissakin asiassa. Mm. minun uinti ajoista, josta en kyllä mielelläni puhu, mutta tuolle yhdelle kerrottuna se tuntui heti helpottavan. Joten sinulle kiitos (taas jälleen kerran) Jos luet tätä. Olen sinua jo henkilökohtaisesti kiittänyt mutta sanonpa sen vielä tässäkin.

Joten pahoittelut kaikille että olen vietänyt ja tulen viettämään vielä kuukauden hiljaiseloa. Mutta elossa siis ollaan (toistaseksi).

Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.