OOTD 23.9.13


Hui! Kaiken sortin työt on tehty eikä niitä nyt puoleenvuoteen ole. Näyttötyö tuli tehtyä ja ihan hyvinhän se sitten meni :) hieman tarvitsin parini apua. Mä en ihanoikeasti kestä. 5.10 lähtö taas Sloveniaan ja ihanaa nähä Pinja uudestaan <3
Sitten on Opinnäytetyön/lopputyön kirjottamista (ja toivottavasti saan uuden läppärin. ) , thaimaa, muutto<3 Toivottavasti saan sitten myös töitä ja tuolla Staran Läntisessä on ollut tosi kivaa. 
En ole pitkään aikaan saanut uusia lukijoita vaikka monella blogilla on tässävaiheessa ainakin muutamia kymmeniä. Mun pitäisi vaan ihan oikeasti mainostaa mun blogia. 
Tänään olin isovanhemmilla syömässä ja asu oli tälläinen:
Pahoittelut vähän huonosta kuvasta.


Mä yritän epätoivosesti säästää rahaa Thaimaata varten. Mutta on pieni ongelma että luultavasti maksan läppärini itse, olisi tarkotus ostaa muutamia kirjoja, ja slovenian reissu. Oon myös ruvennut suunnittelemaan omaa valmistujaismekkoa jonka ehkä teetäi taikuissa. 

Täs ois muuten hieman ostoksia.

New Yorker

New Yorker

H&M




Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.