Sitä mitä etsinkin!

Heipsan! Lauantaina käytiin Katan kanssa leffassa ja kaupoilla. Kävimme ensin Tarjoustalosta ja löysin sieltä vaikka mitä kivaa. Toivottu budjetti ylittyi kympillä. Mutta en ole pitkään aikaan tehnyt meikkiostoksia ja puuteri sekä ripsari olivat jo loppumaisillaan. Yleensä pyrin ostamaan Yves Rocherilta mutta budjettini takia ne ovat juuri nyt liian kalliita minulle. Ostin ensinmäisen kulmakynäni, uuden puuterin, ripsarin, hiuslakan sekä meikkisiveltimen. H&M:stä löysiin useamman vuoden kaivatun farkkutakin. Vasemmalla kuvassa on siis uusi farkkutakki ja voi myös huomata kokeilleeni kulmakynää. En oikein tiedä mitä siitä sanoisi. Mielestän ise iskee vaan  aika rajusti silmään mutta ehkä olen vainoharhainen vain siksi että en ole tottunut käyttää kulmakynää.




Rimmelin Professional Eyebrow pencil ja sävynä 001 Dark Brown


Ripsari: Golden Rose Mega Volyme & Length City Style Mascara. Ensikokemus oli hyvä. Harja on kumimainen mikä on minulle uutta. Antaa hyvin väriä, tuuheuttaa mutta ei pidennä, eikä kaarra niitä ylöspäin (mitä minä vihaan.)




Herbinan hiuslakka: 3, väriä hellivä, ilmasto ystävällinen, hyvä marjaisa tuoksu.

Olen aina törmännyt niitti takkeihin mutta en ole halunnut niin rokahtavaa. Leffassa kävimme sitten katsomassa Unelmien pelikirjan.
Jennifer Lawrence sopii minusta älyttömän hyvin tuollaiseksi sekopääksi. Myös miesnäyttelijä (Brandly??? vai mikä nimi olikaan?) oli myös hyvä roolissaan.
Osa varmaan miettii että mitenkäs se minun teoriakoe meni? No aika huonosti sillä en päässyt tekemään koko koetta. Syynä se että minulla ei ollut tarvitavia papereita mukana. Täytyy täytellä niitä papereita ja varata uusi aika. Tänään koiran kanssa lenkillä tuli NIIN kevät fiilis. -1 astetta. Jos tämmönen sää on koko loppu talven niin oon onnellinen seuraavaan talveen asti. No sen lisäks että farkkutakki edistää kevät fiilistä oli myös pitkästä aikaa iPodin musiikin kuuntelu (yleensä siis arkisin kuuntelen radioo enkä omaa musiikkia) Äiti vähän lupaili synttärilahjaksi (vihdoin ja viimein) Jumppa pallon. Oli kuulemma mielessä ennen joulua mutta sitten unohui. Kai tuo sitten tarkoittaa että saan sen pallon? Eihän ne maksa kuin joku 30e ei ole mielestäni liikaa pyydetty. Lisäksi siinähän on myös terveydellisiä etuja mistä minä saan aina kuulla. Jos saan sen pallon niin ajattin että ensin tekisin sillä vatsoja ja sitten jos huhtikuussa pääsis vielä yhdistämään juoksulenkit. Tarkoituksena olisi laihtua joulukuuhun mennessä Thaimaan matkaa varten ja tietenkin mitä enemmän sen parempi luokkakokousta varten. Mutta minä nyt olen tunnetusti ikuinen laihduttaja. Joten saa nähä mitä tämävuosi tuo tullessaan. Varmaan uudet lenkkeily tamineet pitää hankkia. Kenkinä minulla kun ei ole muita kun Converset ja ne ei ole ihan sadepäivän juoksukengät.

Sain myös haasteen blogista Welcome To My World . Vastaan kysymyksiin mutta en aijo haastaa eteenpäin.


Säännöt:


- Kerro 11 asiaa itsestäsi
- vaastaa haastajan 11 kysymykseen
- keksi uudet 11 kysymystä
- haasta 11 bloggaaja joilla on alle 200 kysymystä (vai tarkoitetaanko tällä lukijoita?)
- kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät  



Kerro 11 asiaa itsestäsi
1) Olen tyttö.
2) Odotan kovasti muuttoa omilleen.
3) Olen huono opiskelija.
4) En tiedä tarkkaan mitä elämältäni haluan.
5) Saan äidin hermot kirälle jos en ole siivonnut keittiötä kokonaan.
6) Merellä on mukavaa.
7) Ikuinen laihduttaja
8) Kirjahylly tursuu tavaraa
9) Olen ollut 4 kertaa amerikassa mutta en kertaakaan briteissä.
10) Olen toiveikas vuoden 2013 suhteen.
11) Olen laiska

Vastaa haastajan 11 kysymykseen:
1) Mikä on lempi kukka?- Joku sininen?
2) Mikä on paras koirarotu?- Sekarotunen.
3) Mikä on paras vuoden aika?- Kevät/Kesä/Syksy
4) Paras Hedelmä ?- Omena?
5) Kumpi farkut vai lökärit?- Farkut
6)  Kumpi pöytäkone vai läppäri ?- Molemmissa puolensa. Omistan vain läppärin mtällähetkellä.
7) Jos saisit olla näyteliä ketä olisit, miksi?- Ai jos olisin näyttelijä kuka olisin? Luultavasti Selena Gomez?
8) Mikä on paras Disney leffa?- Aristokatit
9) Jos saisit mennä tulevaisuuteen tai menneeseen kumpaan menisit?- Menneisyyteen. Tulevaisuudesta ei ikinä tiedä.
10)  Kumpi hiihto vai luistelu?- Luistelu
11) Mikä on lempi kappale?- Monta. 


Uudet kysymykset: 
1) Musta vs. Valkonen - 
2) Marsu vs. Pupu
3) Piirretty vs. Näytelty
4) Laulaja vs. Näyttelijä
5) Sininen vs. Punanen
6) Poliisi vs. Palomies
7) Brunette vs. Blondi
8) 1 vs. 2
9) New York vs. Losi
10) Kirja vs. TV
11) Sänky vs. Sohva



Haastan: 
En haasta.

Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.