Autoilua!

Hello!! Mistäköhän sitä aloittais?? Ni nyt en muista mitä viimeviikolla tapahtui. Mutta Maanataina oli ensinmäinen ajotunti. Olen kuullut että moni pääsee ekalla kerralla jo tien päälle. Minä en :DD Mutte ehkä se oli ihan hyvä. Opettaja sanoi että huomaa että en ole ennen ajanut mitään. Auto sammui 3krt. Onko se sitten vähän vai paljon/hyvä vai huono asia niin en tiedä. Siskolla oli tälläviikolla ensinmäinen Ultra kuvaus. Yksi tulossa. Toivon että tyttö :)) Äiti osti minulle kirjoija. En kylläkään tiedä mitä niistä ja saan ne mukaan malesiaan mutta paketissa ja saan avata vasta aattona.  Voi olla että vähän huijaan ja avaan yhden paketin lentokentällä jos minulla ei ole muuten lukemista koneessa :) Siinä on vaan paha jos satun avaamaan Nälkäpelin  2 tai 3 osan. Vaikka en olekaakaan lukenut edes ekaa (jonka saan lahjaksi). Mutta ihan kiva avata paketit malesiassa :)) Eilen kävimme äidin kanssa Vantaan Tammistossa shoppailemassa. Ei sieltä tullut kuin alusvaatteita, paita ja vyö. Stocman Outletista ei löytynyt muuta kuin juhlavaatteita ja uus "oh my gosh" Outlet joka oli minun mielestäni surkea. tai ehkä olen vain liikaa ollut jenkeissä?? Listassa oli että on paljon eri merkkejä mutta kauppa oli siihen nähden todella pieni. Muutama tavara jokaisesta merkistä.
Koulujuttuja olen yrittänyt tänne laittaa mutta osaisiko joku neuvoa miten saan käytettyy koneesta otettua kuvaa?? Siis otan näytöstä kuvan niin miten saan käytettyy sitä?? Muutenkin kuin Wordissa?? Tarjoustalosta ostin vain alusvaatteita, yhden paidan (joka on ihana mutta en ole täysin vakuuttunut että sopii minulle) ja vyön. Tänään meillä oli Maanmittaus porukan (1lk,2lk,3lk) kanssa joulu rastirata. ja kerrottiin jostain ekojutusta mihin meidän ala on nyt ryhtynyt. Maanmittausalan opiskelijoita oli todella vähän. Rastirata oli ihan kiva. oli pantomiinia ja piti yrittää esittää meidän opettajia ja koristeltiin pipareita ja alaan ja opettajia ja jouluunm liittyviä kysymyksiä. Meidän ja toinen ryhmä tulimme viimesiksi :D Ja jouduimme jakamaan suklaat toisen ryhmän kanssa. Saimme 6 suklaata per nenä. Muut ryhmät sai koko rasian itselleen. Kaikki rasiat oli erilaisia ja onneksi saimme geishan koska muista suklaista en olisi tykännyt :)) Olen jo aijemmin maininnut opettajalleni (mies) että olen lähdössä pari päivää aikasemmin lomalle että tarvitseeko täyttää poissaolo lappua. Sanoi että pari päivää ei perjaatteessa tarvitse. No tänään se tyrkkäsi lapun minulle kun ei ollut muistanu että lähden. Tyypillistä miehiltä (samoin käy isäni kanssa) No. Äiti ei suostu lappua täyttää koska ei ole minun kanssa lähdössä vaan että isi täyttää sen. Minulle on yksi ja sama saapuuko paperi perille opettajalle vai ei, kun ei ole ajoissa asiasta maininnut. Pikkujoulu rata oli 8-11.30 ja sitten oli ruoka. Ruuan jälkeen klo 12-15.15 kuuntelimme kun ope kertoi ja näytti taululta miten yksi ohjelma toimii. Nukahdin heti alkuun. Se olis sitten Sunnuntaina isovanhemmille syömään siskon synttäreiden kunniaksi. Tälläkertaa minulla on lahja :) Kuvaa tulee joulunjälkeen. Vähän yli viikko aattoon :)) Olettehan olleet kilttejä?
Heippadi<3

Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.